THE RED'S

Friday, June 14, 2013

PROMO!!



cik zira ni memang gatal. bukan gatal apa. suka sangat bazir duit beli barang sekali banyak konon murahlah. padahal kalau dah beli banyak dan banyak kali tak ke bazir jugak namanya. dah tu bila beli bukan pakai pun, tersimpan jelah elok-elok.


jadinya, sebagai penyelamat kepada pembaziran melampau, cik zira perlu letgokan barang-barang yang langsung tak dipakai tu.memang belum pakai langsung tau. jadi macam baru tapi dengan harga murah je sekali poslaju.


apa yang ada?


  • inner neck ninja kain cotton sejuk
  • turban cotton lycra
  • outer syria labuh tutup dada material cotton

berapa HARGA?

  • 1 item RM 20 termasuk poslaju.
  • belian 4 item RM 50 termasuk poslaju. jimat 10 hengget tau. RM 50 dapat 4 barang.

okeh jom tengok gamba


OUTER SYRIA COTTON LABUH TUTUP DADA


 OUTER SYRIA BIRU

 OUTER SYRIA MERAH HITAM POLKADOT

 OUTER SYRIA HITAM

 OUTER SYRIA MERAH

OUTER SYRIA PINK PUTIH POLKADOT


INNER NECK NINJA COTTON SEJUK

 INNER NINJA BIRU 

 INNER NINJA MERAH MAROON

 INNER NINJA PINK

 INNER NINJA SOFT PINK

 INNER NINJA HIJAU

 INNER NINJA HITAM

INNER NECK SILANG HITAM & OREN


TURBAN COTTON LYCRA CORAK & PLAIN

 ATAS DARI KIRI : A, B
BAWAH DARI KIRI : C, D , E

 ATAS DARI KIRI : PINK PASTEL, SOFT PINK
BAWAH DARI KIRI : PINK, MAROON

 DARK BROWN, HITAM, BROWN

 ATAS DARI KIRI : BIRU KEHIJAUAN, DAR BLUE
BAWAH DARI KIRI : PURPLE, SOFT PURPLE

MUSTARD, HIJAU, OREN



1 ITEM RM 20 TERMASUK POSLAJU
4 ITEM RM 50 TERMASUK POSLAJU




macam biasalah, kalau dah terbekenan mana-mana item PROMO ni, silalah sms/viber/whatsapp cik zira di nombor 012-7962386.


terima kasih.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 12 jun 2013 10.20 p.m.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...